It is true.........America makes you fat!

Varje sondagsmorgon har vi Green-cathedral. Vi gar till en speciell plats i skogen dar vi sjunger sanger och pratar om olika amnen, till exempel vanskap, arlighet...

Alla barn maste ha grona byxor och vit troja och alla counselors maste vara kladda i helvitt. Sa varje sondag har jag haft mina vita jeans, men imorse nar jag skulle satta pa mig byxorna tog de stopp. Jag kunde inte fa pa mig dem! Var tvungen att ha shorts och leggings istallet!

Gick till varan sjukstuga for att vaga mig och sen jag kom hit har jag gatt upp mer an 6 kilo!!!!
Jag har forsokt ga upp i vikt i ca fem ar men inte lyckats, men tydligen var allt som behovdes att aka till Amerika i nagra veckor! haha!

Jag ar overlycklig, men nu maste ja kopa nya klader vilket jag inte riktigt har rad med!

haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0