New York!!

Heej!

Imorse lamnade jag camp Netimus. Har haft den basta sommaren i hela mitt liv och traffat helt underbara manniskor. Just nu vill jag bara ta en taxi och aka tillbaka. Tur att New York ar en urhaftig stad som haller mig sysselsatt!

I lordags akte alla barnen hem och vi firade med en sista utgang i Milford! En galen natt och at flag dagen efter sag alla ut som de fortjanade. Nu nar campet var tomt pa barn behovde ingen forsoka spela pigg och alert langre.
Under sondagen stadade vi upp och stangde igen vara departments och skrev vara rapporter om hur sommaren varit. Nar allt var klart hade de anordnat ett staffparty for oss!
De bjod pa obegransat med pizza och ol och det tog bara nagon timme innan alla madde kalas igen! :)
Kvallen inneholl massa dans, karaoke och utdelning av staff-awards!

Och imorse var allt over... sommaren har gatt sa fort! Kanns konstigt att vara ute i den "verkliga" varlden igen. Hur ska jag klara mig utan "the bell"? Jag har inte behovt bry mig om tiden i 2 manader...! Hur ska jag klara mig utan alla fasta tider? Jag kommer sakna att slapa mig och alla barn upp till flag varje morgon och sjunga "Im alive, awake, alert and enthusiastic"

Hur ska jag klara mig utan min peanutbutter and jam-sandwich atminstonde tre ganger om dagen??
Maste jag ata utan att sjunga och banka i borden??

Jag saknar camp och mina vanner! Men har redan bestamt att jag ska aka till England i december!

Men det ar saaa coolt att vara i New York! Kom fram till mitt hostel pa eftermiddagen. Lamnade mitt bagage och tog en promenad runt central park och omradet runt hostellet. Nu under kvallen motte jag upp Imi och Kata (som ocksa lamnade campet idag) och vi at middag och promenerade till Time Square and Broadway! Kommer antagligen ha nacksparr imorgon efter att ha facinerats av alla skyskrapor! :)

Imorgon har jag bokat en heldags sightseeing runt New York. Kommer att aka till Ground Zero, Statue of Liberty, Time Square, China Town mm! Ska bli haftigt!
Pa onsdag ska jag, Kata och Imi ha frukost-picknick i Cental Park och sedan spendera dagen med mera sightseeing och shopping! Ska forsoka fa tag i biljetter till The Lionking on Broadway!

Ses om nagra dagar! Kram!


Kommentarer
Postat av: Emelie Färdeman

Vad roligt att få läsa om din tid i USA! Låter verkligen som det har varit riktigt roligt=)

Kul att ha dig tillbaka igen. Ser fram emot ytterligare en gympatermin med dig i FT07=) Vi ses på Lagnölägret! Kram Emelie

2010-08-25 @ 21:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0