Hipp Hurra!

Heej!
Hoppas allt ar bra med er dar hemma? Haller varmeboljan i sig?
Jag mar toppen bra och har hitills haft en helt fantastisk fodelsedag! :)
Imorse nar jag vaknade hade Dany, som ar min co-counselor, kopt en enorm heliumballong och placerat brevid min sang! Barnen hade ritat teckningar och skrivit helt underbara brev!
En av tjejerna skrev ett brev om hur mycket hon uppskattade att jag skallde pa dem under cabin-clean-up. Utan mig skulle de aldrig fa sa hoga stadpoang :) haha... i vanliga fall hatar de mig for detta! Men nu har jag ett skriftligt bevis pa att det tycker om att jag tjatar och skaller pa dem!

De hade dekorerat matsalen och satt upp en stor planch dar det stor happy birthday, och min plats for kladd i gula o bla ballonger! Under lunchen fick jag en jatte fin tarta dekorerad som sveriges flagga :)

Ikvall ska vi aka in till stan och fira :) Milford ar inte den roligaste staden direkt, men vi ar ca 15 pers som ska ut, sa de blir nog kul vart vi an hamnar!

Men forst ar det dags for gymnastik-show. Klockan 5 ar det dags! Nastan all ledig tid senaste veckan har gatt at till att planera showen. Nivan pa gymnastiken ar val inte riktigt vad jag ar van vid, sa med mina ogon satt ar val showen langt ifran bra, haha, men barnen verkar vara nojda med programmen de satt ihop. Temat for showen ar "MTV-gymnastics". sa de har fatt valja en artist som de ska kla ut sig till och utfora sina program till artistens musik. Jag och Vee har ett litet suprisenummer vi ska genomfora i mycket snygga gymnastikdrakter :)

Hall tummarna klockan 5! (23.00 i Sverige)
Hade bast!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0