Lagret ar igang igen!

Hej!
Nu har alla nya barn anlant och allt ar som det brukar vara igen, pa gott och ont. I lordagskvall nar campet nastan var tomt pa folk fick alla kanslan av att campet var over. I sondags borjade allt om och vi har spenderat det narmsta dagarna med att gora exakt det vi gjorde i borjan av sommaren.

Det bojar kannas att man jobbat nastan dygnet runt hela sommaren, alla borjar rakna ner de tre veckor som aterstar. Just nu haller de flesta pa att planera sin resa efter campet, de flesta ska resa runt i amerika och canada. Jag ar extremt avundsjuk! Ar sa sugen pa att boka om min flygbiljett och resa runt i nagra manader. Men nej, jag ar fortfarande overlycklig over att jag kom in pa Boson och vill fortfarande inget hellre an att plugga till hosten, men det tar emot att aka hem och lamna alla!

Men jag har mina tre dagar i New York att sa fram emot! Kommer kannas sa konstigt att vara helt ensam, men samtidigt skont. Imorgon ska jag satta mig och forsoka boka ett bra hostel.

I sondags kom en svensk tjej hit, eller hennes mamma ar fran sverige, men hon pratar svenska! Mamman kom fram till mig och borjade prata med mig och jag forstod forst inte alls vad hon sa, tills jag insag att det va svenska. Forsokte prata med henne, men fick knappt fram en fullstandig mening. Jag har last och skrivit pa svenska, men nastan inte sagt ett ord pa tva manader. Kanns inte sa tryggt att jag bara har cirka ett dygn att lara mig svenska igen nar jag kommer hem, innan skolan borjar!

Kom just tillbaka fran en kort roadtrip, var och hamtade upp nagra fran tagstationen och tog sedan en snabbshoppingrunda pa Wallmart! Men nu ar klockan over midnatt och det ar dags att sova!

I morgon ar det onsdag och frukost i sangen, min absolut favoritdag! (om man bortser fran kvallen da jag ar rover och maste ga runt i morkret bland bjornarna) :)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0