Day off


Halloj!
Hoppas att allt ar bra! Har ar allt toppen! Ar antligen ledig!
I sondags kom alla barnen. Jag har flyttat upp en stuga i ar, sa i ar ar jag i cabin 4 tillsammans med Rachel from Skottland och sex 11-12 tjejer. Sa det har varit fullt fart hela veckan!

I tisdags startade alla klasser och allt har gatt bra hitills. Jag har 3 gymnastikklasser per dag och 3 springklasser i veckan.

Idag har vi akt ring langst Delaware-river...helt underbart!! Den basta dagen hitills! Vi var ute i gar sa ikvall ska vi bara ta det lugnt och kolla pa film!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är ok :) Bara det att jag åkte förbi Sthlm när jag var påväg ner mot Göteborg i torsdags. Jag liksom längtade och mindes för en stund :)

2011-07-03 @ 16:10:26
Postat av: Pauline

Det lät som en riktig bra ledig dag! Själv har jag gosat med Alice och Enzo hela dagen..de är så mysiga! Längtar tills du får träffa dem! :) Snart fyller du ju år, är det något speciellt du önskar?



Puss och Kram!

2011-07-06 @ 17:43:29
Postat av: SANDRA-EN JÄVLIGT BRA BLOGG!

härlig bild! :)

2011-07-06 @ 18:21:47
URL: http://sandrasofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0