international night!!

Hej!!

Det blev ingen baseball forra veckan! Vi hann lassa in alla barn i 4 skolbussar. aka i cirka 2 timmar, ata middag, ga in pa arenan och hitta vara platser innan de meddelade att matchen var installd pagrund av regn. Jatte trakigt! Barnen fick en halvtimme pa sig att spendera sina pengar pa snacks innan vi akte tillbaka.

I lordags akte alla 2-veckors barn hem och var jag ledig. Jag, Lindsey, Lisa, Kerry och Sheila hyrde en bil och akte och halsade pa Molly i Cold Spring. Molly jobbade pa campet forra aret. Hon bor i ett stort hus uppe i bergen med helt underbar utsikt! Sa vi spenderade dagen i poolen och i deras hot tub.

I sondags kom alla nya barn till campet. Jag har nu 8 barn och har insett att de tva forsta veckorna var extremt lugna jamfort med de kommande veckorna. En av barnen kommer fran frankrike och pratar inte engelska och jag har 3 drama queens som inte gar ihop alls. Det ar minst sagt livat!!

Igar var det dans med camp shohola! Tjejerna hade vadslagning om vem som kunde dansa med flest killar under kvallen. 29 blev det vinnande resultatet....namnde jag att hon ar 10 ar? Kvallen slutade i tarar nar de var tvugna att saga hejda till sina nyfunna karlekar och det tog laaang tid innan vi lyckades fa alla att somna. Men det var en dramatisk och underhallande kvall :)

Ikvall hade vi international night. Alla counselors lagar mat fran sitt hemland, sa far barnen ga runt och smaka. Jag tror jag atit en arsforbrukning av mat!! Ar fortfarande saaa matt, men herregud vad gott! Langtar redan till nasta international night som ar om tre veckor!!

I dag borjde vi ova ingor varan gymnastik-show som ar pa tisdag! Temat ar The Olympic Games, sa de ar indelade i 5 olika team eller lander, som ska latsas tavla mot varandra. Vi ska mixa truppgymnastik med AG, sa de ska gora en routine tillsammans pa mattan samt individuellt pa barr och bom!


The rec-building


At the baseball game (before we knew it was cancelled)


The view from Molly's house




International Night :)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anette

Låter som om du har det jätte bra där borta :) Njut ordentligt o ha skoj :) Kramkram

2011-07-14 @ 20:27:26
URL: http://tomorrowswishes.blogspot.com/
Postat av: Malin

Ja, det ser verkligen inte ut att gå någon nöd på dig min vän! Hoppas du har det superbra där borta! Kram

2011-07-15 @ 22:10:43
URL: http://malinlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0