Lite bilder fran veckan


Clue-night
Arets tema var Toy Story.
En counselor hittades mordad pa camp och barnen fick i uppdrag att ta reda pa vem av figurerna som ar mordaren, vart mordet begicks och med vilket vapen.

Day off
Vi var ute och tog nagra ol i fredags, sa i lordags tog vi sovmorgon och tog sedan en langpromenad till ett vattenfall, dar vi at lunch och badade. Vi fortsatte sedan ga in till Milford for att ata middag och spendera kvallen pa The Dimmics. Efter ett mycket stort missforstand slutade det med att vi betalade 19 dollar for 2 ol (istallet for det ordinarie priset 8 dollar). Den dyraste ol jag nagonsin druckit. Men jag hade en bra dag!!







Igar var det Olympic-day, sa barnen tavlade i olika idrottsgrenar hela dagen. Pa kvallen hade vi prisutdelning och en avslutnings-ceremoni dar de satte eld pa de olympiska ringarna.

I dag har det varit en vanlig dag med klasser, men ikvall ar det rehearsal-night for imorgon ar det dags for alla shower. Forra aret hade jag 15 barn i gymnastik-showen...i ar har jag 45!! Sa jag har lite att gora ikvall!! Sa hall tummarna imorgon :-)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0