1 dag, 12 timmar och 32 minuter...

Den här året har bestått av många utmaningar! Tuffa men lärorika! Jag har insett att jag är väldigt duktig på att katastrof-tänka och att det kräver väldigt mycket energi! Samtidigt vet jag inte hur jag annars ska reagera i otrygga situationer...katastrof-taktiken har ju fungerat bra hitills :-) Det blir ju aldrig så dåligt som jag har föreställt mig. Oftast blir de istället så bra att jag svävar på moln efteråt! Jag kan inte bestämma mig om katastof-tänket är bra eller dåligt...

Men nu har jag bara ett endaste litet katastof-tänk kvar innan jag åker!
Jag är helt inställt på att det kommer gå åt fanders...så det är precis som det ska vara med andra ord!
När det är klart kan jag andas ut!
Packningen är under kontroll och imorgon kväll blir det mys-middag med familjen!

1 dag, 12 timmar och 25 minuter kvar nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0