2 weeks

Hey!!
Hoppas att allt ar bra hemma och att ni hade en bra midsommar? ;)

Har ar det full fart dygnet runt!! Det har regnat en hel del vilket har gjort att internet inte har fungerat alls, vilket har varit gabska skont och det har aven gjort att folk inte ar langtar hem lika mycket i ar.
Vi var 12 stycken som blev hamtade pa flygplatsen den 15 juni. Resterande drygt 30 counselors hade kommit 5 dagar innan for att ga badvaktsutbildningen, vilket jag gjorde forra aret.
Flygresan gick bra, myyycket battre an forra aret. Inga forseningar, min tv-apparat fungerade, hyfsad mat for att vara flygplansmat, tillomed en trevlig prick brevid mig (dock borjade vi inte prata forren det var dags att landa, alltsa efter 9 timmar, men iallafall), det var 15 trevliga minuter dar pa slutet :)

Forsta veckan var som ni kanske forstod inte den basta. Jamfort med forra aret da alla var som en stor grupp var det valdigt konstigt att komma till Netimus nar alla hade bildat sma grupper och alla pratade illa om alla. Det fanns ingen gemenskap alls. Droppen var nar jag blev vackt klockan 2 pa natten av att tva tjejer kommer in i varan cabin, tander lampan, rullar runt pa golvet och skrattar. Nar vi antligen far dem att ga och lagga sig sa ar det tysta i kanske 2 minuter tills ena tjejen flippar ur helt och hallet. Hon rusar ut, slar och sparkar pa marken, vaggar, allt!! Sa natten spenderades med att forsoka lugna ner henne. Halv fem fick vi henne antligen att sova! Dagen efter ville jag inget hellre an att aka hem...

Men efter den natten har allt sakta men sakert blivit battre och battre. Jag tror att folk nu borjar vanja sig med livet har och alla borjar vanja sig med varandra. Jag hoppas att det fortsatter sa har :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0