Day off

Hej!

Senaste dagarna har stamningen varit battre har. Antagligen for att vi har slitit som djur hela dagarna och inte haft tid till nagot annat! Gymnastikhallen ar fardig stadad och alla redskapen star pa plats! Alla lektionsplaneringar och papper ar inlamnade och klara.

Igar kom det viktiga beskedet om i vilken stuga vi blivit placerade, vilka barn vi kommer att bo med och vem vi ska jobba tillsammans med hela sommaren. Det beskedet kunde valdigt enkelt ha forstort hela sommaren, men det gjorde det som tur var inte, tvartom! Jag fick precis den stugan som jag ville, och med ratt person :) Jag kommer spendera min sommar i stuga 4 tillsammans med Rachel fran Scottland och 8 barn (10-11ar).

I gar hade vi name-tag party, sa vi gjorde valkomstskyltar och namnskyltar till alla stugor och barn. Nu aterstar det bara att stada stugan och gora allt redo for campet att starta pa sondag. Men idag ar vi lediga :)
Nagra tog taget till New York i morse, sa jag gick upp klockan 04.45 for att skjutsa dem till tagstationen. Sa nu ar jag tillbaka pa campet och vantar pa frukost och att alla andra ska vakna.

Just nu osregnar det! Vi som ska aka ring i Delware river idag...blir kanske att aka till shoppingcentret istallet? Nu askar det ocksa, inte basta vadret for att aka langst forsen kanske!?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0