First week at camp

Hej!
Hoppas att allt ar bra med alla! Jag lever och kom fram utan problem! Internet funkar inte alls for tillfallet, vi ar pa Macdonalds, dar vi kan anvanda internet gratis.
Min forsta vecka har varit sadar... Jag forsoker att halla humoret uppe och se saker positivt, men jag maste erkanna att det ar svart. Redan nar jag kom hade folk grupperat sig och det ar saaaa mycket skitsnack. Jag ar sa forbannat trott pa det! Det kommer att bli en lang sommar om det fortsatter sa har.

Men ar det nat jag har lart mig ar det att inte slosa min energi pa folk som inte ar varda den! Jag forsoker koncentrera mig pa de som faktiskt ar bra och jag har redan traffat helt underbara vanner!
Pa onsdag far vi veta vilka vi kommer bli co-counselors med under sommaren, hall tummarna att det blir nagon av de bra personerna!!

Sorry, for det har nagot mindre positiva inlagg. Jag hoppas det blir battre!! Vi ar lediga pa torsdag, ska bli skont att komma harifran for atminstonde nagra timmar!!

Saknar er!!
Kram



Ahhh,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0