kaos

Jag åker om 3 dagar...TRE dagar! Jag insåg just det! Det har hela tiden känts så långt bort. Först gick alla tankar till konventet, sen till Marbella, sen examen...och nu till coachingen! Jag har inte hunnit tänka på USA alls!

Läste precis mina inlägg från förra året vid den här tidpunkten. Himmel vad förberedd jag var! Då var jag så nervös så jag hade allt planerat in i minsta detalj. I år har jag noll koll! Jag har knappt börjat packa, jag har ingen koll på vart alla mina visa-papper är. Jag har knappt gått igenom packlistan och kollat att jag har allt...! Yihaa, det här känns kanon-säkert!

Dags att ta mig i kragen kanske?

Resfebern börjar ta över! Längtar tills jag sitter på planet och allt är klart! Inga fler examinationer, inget mer packande, inga mer hejdå, ingen återvändo!!!

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0