på rosa fluffiga moln

Jag klarade det! Det blev ingen katastof den här gången heller! Det blev istället en av de bästa dagarna på länge! Gick ifrån skolan för sista gången som den första friskvårds-coachen i Sverige, åker på möte och får helt oförberett ett väldigt spännande erbjudande och avslutar kvällen med jätte mysig middag i stan med mamma, pappa och min bror.

Packningen är inte klar, men under kontroll! Jag känner mig 20 kilo lättare än vad jag gjorde i morse och det känns som om jag lever i en drömbubbla för tillfället! Är det ok att ha en sånhär bra dag?

Imorgon bitti är det dags för nästa äventyr! Det känns i magen! Jag kommer sakna alla här hemma men jag hoppas ni håller mig uppdaterad om vad som händer!

Skulle nån få för sig att skicka mig ett brev så lovar jag att svara :D
Min adress fram till augusti kommer att vara:
Camp Netimus
708 Raymondskill Road
Milford, PA
183 37, USA

Ha de bra nu! Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Första friskvårdscoachen i Sverige? Finns det inga andra? :)



Vad är det för spännande erbjudande du skriver om?! Nyfiken!!

2011-06-16 @ 22:32:50
Postat av: Pauline

Vad skönt att du kom fram ordentligt!! :) Jag är lika nyfiken som Sia ang. erbjudandet!? :) Vi är klara med vardagsrummet och väntar på vår soffa, jag ska ta kort så du får se! :) Nu ska jag hem till Felix och laga lite födelsedgsmiddag! Saknar dig vännen! Ta hand om dig! Puss och kram!

2011-06-19 @ 18:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0